CLIMM(1) CLIMM(1) NA´ ZOV climm−maly´ ,kompaktny´ textovy´ ICQklient SYNOPSA climm[-h][-c][-b<basedir>][-i<locale>][-v[level]][-l<logplace>][-u<UIN>][-p<passwd>] [-s<status>][-C<commands>] POPIS climmjetextovy´ ICQklientpodporuju´ cimnohofunkciı´ amo3/4nostı´ poˆ vodne´ hoklientaod Mirabilis.climmumo3/4o` ujemeni>>heslou3/4ı´ vateμa,zaklada>>nove´ u´ e` ty,aktualizova>>informa´ - cie,vyhμada´ va>>,posiela>>SMS,nadva¨ zova>>priamespojenia,posiela>>potvrdzuju´ cespra´ vy, prena´ 1a>>su´ bory,identifikova>>klientoviny´ chu3/4ı´ vateμov,posiela>>spra´ vyvUTF-8ko´ dovanı´ , vykona´ va>>aspu´ 1>>a>>prı´ kazyudalos>>amiatı¨ . OPTIONS −h|−−help Zobrazı´ kra´ tkypomocny´ textaskone` ı´ . −c|−−nocolor Zaka´ 3/4epou3/4ı´ vaniefarieb. −b|−−basedir<basedir> Ure` ı´ basedirakohlavny´ adresa´ r,vyhradeny´ presu´ boryclimm,naprı´ kladsu´ borclimmrc. −i|−−i18n<locale> Pou3/4ijelokaliza´ ciulocalenamiestotej,ktora´ bolazvolena´ podμasyste´ movy´ chpremenny´ ch. −v|−−verbose[level] Zapnehla´ seniaalebonastavı´ u´ roveo` hla´ senı´ nalevel. −l|−−logplacefile|dir Pou3/4ijefileakosu´ borprelogovanie,alebopou3/4ijedirakoadresa´ rprelogovaciesu´ bory podμau3/4ı´ vateμov. −u|−−uin<uin> Prihla´ silenuinu3/4ı´ vateμa.Moˆ 3/4esaopakova>>. −p|−−passwd<passwd> Prihla´ seniesheslompasswd-uprepı´ nae` ,alebomoˆ 3/4eby>>pou3/4ite´ lenraz. −s|−−status<status> Prihla´ seniesostavomstatus,zadany´ me` ı´ selnealeboinv,dnd,occ,na,away,ffc,or off[line]. −C|−−cmd<commands> Vykona´ prı´ kazyclimmcmdspoprihla´ senı´ namiestozvye` ajne´ hoegprı´ kazu. DETAILY climmjevy´ borneportovateμny´ abe3/4ı´ vOSLinux,DOS,OS/2,Win32,BeOS,AmigaOS,GNU HURDaakomkoμvekinommodernomunixovomsyste´ me.climmversion0.4.10zarue` ene pracujevOSLinux,AIX,HPUX,Tru64,AmigaOS,e` iastoe` nevBeOSaı¨ al1ı´ chunixoch.Tak3/4e niektore´ portysu´ alebomoˆ 3/4uby>>sta´ levovy´ vojiaka3/4dy´ ,ktochcepomoˆ c>>stestovanı´ m,je vı´ tany´ . HISTO´ RIA 16Aug1998 MatthewD.Smithuvoμo` ujeclimmdosveta.Nasledujeı¨ al1ı´ ch12releasesdo25Sept 1998. 05Jan2001 MatthewD.Smithzomierapriautomobilovejnehode.U3/4ı´ vateliapokrae` uju´ tam,kde Matthewclimmzanechal,formuluju´ climmpodBSDlicenciouaobnovuju´ vy´ vojclimm. climm 1 CLIMM(1) CLIMM(1) 10June2002 Verzia0.4.9jeuvoμnena´ podGPLlicenciou,jeukone` ena´ implementa´ cianovejverzie8 protokoluICQRu¨ digeromKuhlmannom. MAILING-LIST climmmailinglistjeclimm-list@climm.org.Informa´ ciety´ kaju´ cesaposielaniaaarchivovaniasu´ nahttp://www.climm.org/pipermail/climm-list/. DOWNLOAD Prostrednı´ ctvomHTTPzhttp://www.climm.org/download. Prezı´ skanienajnov1ejverziezCVSpou3/4ite: cvs−d:pserver:anonymous@climm.org:/var/lib/cvscoclimm POZRITEE◯CTE climmrc(5),climmcmds(7) SU´ BORY ˜ /.climmrc Povodny´ konfigurae` ny´ su´ borclimm−zastaraly´ . ˜ /.climm/ Defaultadresa´ rpresu´ boryclimm. BASE/climmrc Konfigurae` ny´ su´ borclimm. BASE/i18n/*.i18n Loka´ lneprekladyclimm. BASE/contacts/ Adresa´ rpremetadataokontaktoch. BASE/history/ Defaultadresa´ rprelogovaciesu´ bory. BASE/files/ Adresa´ rprepricha´ dzaju´ cesu´ bory. BASE/remote-control Poˆ vodne´ umiestnenieFIFOpou3/4ı´ vane´ hoprediaμkove´ ovla´ danie.Premenovane´ ,abyzmiatloluserov. BASE/scripting DefaultumiestnenieFIFOpou3/4ı´ vane´ hoprediaμkove´ ovla´ danie. PREFIX/share/climm/*.i18n Lokalizae` ne´ su´ boryobsahuju´ ceprekladyv1etky´ chtextovy´ chvy´ stupovclimm. CHYBY Posielajtechybove´ hla´ seniaalebopripomienkyRu¨ digeroviKuhlmannovi<climm@ruediger-kuhlmann.de>(vneme` inealeboanglie` tine).Chybyapripomienkykslovenskejlokaliza´ cii posielajteJa´ noviStanı´ kovi<morb@genesys.sk>vslovene` inealeboanglie` tine. AUTORI Tentomanua´ lbolprelo3/4eny´ Ja´ nomStanı´ kom<morb@genesys.sk>zmanua´ lupı´ sane´ hoJamessom Morrisonnom<ja2morrison@student.math.uwaterloo.ca>zmini-manua´ lunapı´ sane´ hoJordimMallachom<jordi@sindominio.net>presyste´ mDebianGNU/Linux. climm 2